Bookmark and Share

lördag 17 oktober 2009

Ung Vänster

Jag åkte på min första Ung Vänster träff idag som var i Gävle. Det gick alldeles utmärkt. Roligt, intressant och återigen roligt. Jag ska se till att medverka flera gånger. Frågan är bara hur mycket nytta vi fick gjort egentligen?
Om det inte vore för det otroligt tråkiga vädret, som stavas 'regn', så hade vi delat ut flygblad. Men ingen av oss orkade springa ut i regnet och dela ut massa flygblad. Istället stack vi till COOP och handlade matvaror för att slänga ihop en otroligt god (tro det eller ej) soppa! Klubben hade inte råd med snabbmat. Men senare kom vi på att matvarorna vi handlade blev dyrare än vad till exempel några pizzor skulle kosta. Oj, oj, vad vi är smarta...

Idag såg jag att jag fått ett mycket lustigt mail ifrån MSN. Ofta brukar det vara en massa färger och hjärntvättande reklam om en av världens sämsta webbläsare Internet Explorer. Men så var de inte denna gång. Nej, det var var bara en massa krumelurer och oförståelig text. Bilden talar sitt tydliga språk.



Klicka på bilden för att förstora.

0 person(er) brydde sig:

Skicka en kommentar