Bookmark and Share

tisdag 13 oktober 2009

Onödig blogginfo samt bra musik

Min bloggs mest aktiva tid med inlägg verkar ha varit i juli, med rekordhöga 17 inlägg totalt den månaden! På en delad andraplats finns augusti och september med blygsamma 5 inlägg.
Med det här inlägget är det hittills 3 inlägg i oktober månad. Med stor säkerhet blir det minst ett till. Att sikta på och slå 17 inlägg har jag ingen större lust med, då skulle i så fall detta bli nästa generation Blondin Bella.
Det är ju klart, 17 inlägg är ingen omöjlighet att kunna slå snart. Om några månader är det min favoritmånad december, och då kanske jag är så fruktansvärt motiverad att bloggen blir fullpackad.
För dig som är nyfiken på vad jag skrivit tidigare så finns det här till höger en "rullgardinsmeny" där du kan välja en månad och se vad jag skrev då.


Från det ena, till det andra. Nu tänkte jag bjuda på lite bra musik.
Thåström - Keops pyramid


Peace Love & Pitbulls - Caveman


Olle Ljungström - En apa som liknar dig


Olle verkar vara en aning på lyran vid det tillfället, men ändå.

0 person(er) brydde sig:

Skicka en kommentar