Bookmark and Share

tisdag 27 oktober 2009

Slarvigt skrivet eller argsint inristat i metall.

Bloggens utseende bearbetas. Den röda färgen är helt borta och bloggen går nu i svart/vitt/grått. Bloggens rubrik har bytts ut, texten AktieBolaget har nytt teckensnitt och ny färg. Målet var att den skulle se slarvigt skriven ut och/eller argsint inristad i metall eller liknande. Jag tror jag lyckades ganska bra med det. Texten "Välkommen till en totalt ointressant blogg" har samma teckensnitt som tidigare då jag inte fann någonting annat jag kunde känna mig nöjd med.
Nu när dessa förändringarna sker kan bekymmer med bloggens driftsäkerhet förekomma. Bilder kanske inte ser rätt ut och saker kanske hamnar på fel ställe.
Det var det.

JOBBA HÅRT - bli rikast på kyrkogården!

0 person(er) brydde sig:

Skicka en kommentar