Bookmark and Share

lördag 11 juli 2009

Alkoholfri zon and the new generation "Blondinbella".

Nu hatar jag alkohol! Inte bara för att det smakar vidrigt och luktar desto värre, utan att det förstör natten min.
Kvällen inleddes med att jag följde med syrran till en så kallad UNF-kväll för de skulle grilla och se på film. Trevligt tänkte jag. Grillningen blev dock aldrig av, utan vi beställde mat istället. Det var väl inte så fy skam ändå, jag hade ju, förutom syrran, två stycken tjejer att spana in (det trodde du aldrig att du skulle få höra av mig va?)
Och nej, jag bekräftar här officiellt, jag tänker inte gå med i UNF.
När jag kom hem därifrån var klockan närmare 21.00.

Jag satte mig vid datorn runt 22.00 och självklart hade datorn fått fnatt och fungerade inte riktigt som den skulle, så far min var tvungen att utföra operationer och kom fram till att det var problem med några bussningar(?). Så klockan var väl runt midnatt när jag kunde sätta mig vid datorn igen.
Naturligtvis blev det inte helt lugnt då heller, utan grannen hade fest. Bajs. Ungdommar fulla som satan stod och skrek här utanför så tyst var det direkt inte. De förstörde en del av min natt!
Tack och lov försvann de tillslut efter någon timmes konstant skrikande.


Bloggen är uppenbarligen intressant eftersom folk har en tendens att betygsätta nästan alla inlägg som 'Kul' eller 'Intressant'. Inte bra. Bloggen är -totalt misslyckad.
Kanske blir jag nästa generation "Blondinbella" och startar egna företag med mitt egna användarnamn... AktieBolaget AB eller AB AB!
Vilken framtid, jag blir känd som ett aktiebolag... herrejävlar...

Vi ses när vi råkas! Ha de'.
Högaktningsfullt, AktieBolaget.

0 person(er) brydde sig:

Skicka en kommentar