Bookmark and Share

torsdag 9 juli 2009

En totalt ointressant blogg har blivit... totalt ointressant!

370H55V 0773H
Can you crack the code?
No?
Ok, turn the fucking computer monitor up side down and read it again!
Good luck!

Medans du roar dig med att vända datorskärmen din upp och ner så fortsätter jag med att skriva ett totalt ointressant blogginlägg.
Jag har försökt att börja lyssna på Einstürzende Neubauten igen och jag tror att jag lyckas ganska bra med det denna gång. Det är rätt skön musik ändå.


Den vackra Einstürzende Neubauten loggan.


Sen har jag väl börjat lyssna allt mer på Florence Valentin. Musik man blir riktigt glad av! Dessutom märks det tydligt i vissa låtar att de blivit inspirerade av det musikaliska geniet Joakim Thåström.

Ha de' gott folk!
Hink och spade.

1 person(er) brydde sig:

Fritza-Bitza sa...

haha vad var det jag sa neubaten är bra som fan ;) och de har en jävligt fin loggo med

Skicka en kommentar