Bookmark and Share

fredag 18 december 2009

Till minne av Saab.

R.I.P Saab
1947 - 2009

Ur Saab (1947) - Saab 900 turbo (1984) - Saab 900 (1993)

Saab läggs ner efter mer än 60 år som en av världens viktigaste biltillverkare. Beslutet kom från General Motors på eftermiddagen fredagen den 18 december.
Trots en ny köpare på gång väljer GM att lägga ner Saab, även fast de ej har pengar till detta. Beslutet har gjort många Saabarbetare och entusiaster världen över mycket besvikna.

Till minne av Saab Automobile AB.
Åt helvete med General Motors.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bortsett från de mycket hemska nyheterna kring Saab och hur GM misshandlat företaget, så har fredagen varit relativt bra ändå.
Jag fick äntligen min nya mobil ifrån Telia idag. Den verkar fungera helt okej. Någonting jag måste lära mig nu är att hantera den, tror väl att det kommer gå relativt bra.
Från och med nu har jag ett nytt telefonnummer.

Från det ena, till det andra.
Jag laddade upp ett nytt klipp på YouTube. Denna gång är det låten Cities about to xplode av Peace Love & Pitbulls.


Det blev en liten simpel video jag klippte ihop till den också.

Nu kan du även ta del av min spellista på Spotify! Klicka på länken nedan, så får du spellistan direkt i Spotify, smart va?
LÄNK.


R.I.P Saab.

0 person(er) brydde sig:

Skicka en kommentar