Bookmark and Share

fredag 13 november 2009

Prins av meningslöshet - det är min verklighet

Alle (AktieBolaget) har igår fyllt 16 år. Dock känner jag inte någon direkt skillnad nu mot för dagen innan då jag jag var 15. Hur som, jag får nu i alla fall övningsköra (vilket jag faktiskt redan hunnit gjort). Det är riktigt kul. Jag lovar att varna er alla innan jag sticker ut på vägarna så ni har möjlighet att ta in brevlåder o.s.v. I present fick jag (äntligen) en ny MP3 spelare, 8 GB i minne att leka med. En Thåström-huvtröja samt någonting annat jag inte har kvar i minnet just nu. Till vänster ser du tröjan på bild, och här nedan är MP3:n.

Observera att det inte är jag på bilden.









MP3:n är kanske ingen skönhet, men det är insidan som räknas...

Jag tror jag nöjer mig så här idag. Jag behöver väl ändå inte skriva en uppsats om min födelsedag?
Trenden fortsätter: titeln på inlägget har väl i egentligen ingenting med detta att göra. Titeln är en liten textrad ur låten "Erotisk politik" av Imperiet år 1988.

Ha de'
JOBBA HÅRT - bli rikast på kyrkogården!

0 person(er) brydde sig:

Skicka en kommentar