Bookmark and Share

måndag 2 november 2009

The complete guide (Imitating a bulldozer on a 24 track tapemachine)

Nya utseendet på bloggen är klart! Nu finns även diverse HTML och javascript inbäddade för att att göra bloggen ännu bättre/roligare. Om resultatet blev bra eller ej, är upp till var och en att avgöra. Själv är jag såklart inte nöjd - jag blir aldrig nöjd.

Förövrigt lyckades jag inte slå juli-månads totala antal blogginlägg förra månaden, d v s oktober. Juli månad hade totalt 17 inlägg! Oktober fick blygsamma 8 inlägg...
Frågan är bara varför jag så gärna vill slå juli månads inlägg, när jag avskyr bloggar så mycket som jag gör?
Egentligen, varför skriver jag överhuvudtaget i en egen blogg? Den som kan svara på det borde få Nobelpriset.



Rubriken har ingenting med inlägget att göra. Jag saknade bara en rubrik, och tog titeln för en oerhört bra låt av Peace Love & Pitbulls. Ju längre och krångligare, desto bättre.
Ha de'

0 person(er) brydde sig:

Skicka en kommentar