Bookmark and Share

lördag 12 september 2009

Bland allt skit, händer nåt bra!

God afton alla som fått för sig att läsa detta! Det är mycket svåra tider nu, men ändå underbara. Jag har haft mycket som gått emot mig just nu i flera veckor. Vaknat på fullständigt fel sida nån dag, blivit av med en sak som jag håller kär och ja, listan kan göras lång. Jag stannade hemma från skolan en dag för att försöka få mig på andra tankar och det hjälpte en del.

Men trots allt det som gått fullständigt åt helvete sker positiva saker. Saab är cirka 17 dagar från en försäljning till svenska Koenigsegg och nya modeller har från Saab har kommit, och fler är på väg. Joakim Thåström kommer eventuellt att släppa något nytt i november. Vad det är vet jag inte helt säkert just nu, dock ryktas det om en live skiva och/eller en bok. Bland allt skit, händer nåt bra!



Från det ena, till det andra. Nästa år är det val! Undra hur Reinfeldt löser detta när Sverige är i kris, och det är vi ungdomar som drabbas värst. Var fjärde ungdom går utan arbete! Men istället för att göra något åt att kön till arbetsförmedlingen som växer dagligen, så sänker regeringen skatterna och drar ner på utbildningsplatser och arbetsmarknadsåtgärder. Nästa år sätter vi stopp för Moderaterna, när de röda vinner valet.
Och kom ihåg, utrota Sverigedemokraterna!

0 person(er) brydde sig:

Skicka en kommentar