Bookmark and Share

onsdag 29 juli 2009

Platta glänsande saker som transporterar ljud.

Dagen innehöll en tur till Posten för att skicka två stycken DVD filmer, tro det eller ej, jag gick faktiskt dit! Sen blev det aldrig bättre än så. Jo då, nog blev det bättre än så allt.
Dagen innehöll även en tur till Gävle. Väl framme i Gävle stack jag in på Musikbörsen (såklart!) och köpte ett stativ åt elbasen.
Nu har jag även köpt en videokurs för låten "Anarchy in the U.K", vilka som skrivet den låten tänker jag inte berätta, det hör ju till allmänbildningen! Så nu jävlar ska här börja spelas en äkta punkklassiker!


Vackert placerat. Står stabilt.

Sveriges Radio Gävleborg hade utförsäljning av sitt skivarkiv. Fann Thåström - Höghussång (cd singel) för 5 spänn, som hittat! Dock måste fodralet bytas ut snarast eftersom skicket tyvärr är risigt.

Thåström - Höghussång.

Beställningen från cdon.com kom idag. Paketet innehöll denna gång cd stycken cd skivor. Olle Ljungström - Det stora kalaset och Ossler - Krank.

Olle Ljungström och Ossler.

Nu har jag totalt 35 stycken skivor i min samling. Hela samlingen finns alltid att beskåda HÄR.

Nu till en stor fråga! Att ha bra kondition och friskt humör, äre' det som susen gör?
Den som svarar på frågan är värd Nobelpriset.

Ha det mina vänner!

0 person(er) brydde sig:

Skicka en kommentar