Bookmark and Share

tisdag 28 juli 2009

Ja jävlar... att tjäna pengar är kul!

Jag har sysslat med att faktiskt städat och plockat lite smått i rummet mitt. Jag fann ett tiotal skivor som jag har noll intresse för och tänkte att det skulle jag slänga upp på Tradera, nån hundralapp får jag väl för skiten. Trodde aldrig att mina skivor skulle bli någon större hitt.
Men till min stora förvåning ser jag att jag kommer tjäna runt 300 kronor totalt för de skivor jag lade upp på Tradera. Det är riktigt, riktigt bra!
Den bästa auktionen hittills är fortfarande aktiv och kommer så förbli till den 29 juli. Bilden talar nog sitt tydliga språk:


Melodifestivalen 2004 på DVD. Utropspris: 10 kr. Aktuellt pris: 125 kr.

Pengarna kommer att gå till nya cd-skivor (som jag har intresse för) och ett stativ för elbasen. Får dessutom får jag några kronor över. Det skadar aldrig.

Mina aktiva auktioner finns HÄR. Välkommen in.

0 person(er) brydde sig:

Skicka en kommentar