Bookmark and Share

lördag 4 juli 2009

ANTI-DEPRESSIONSBLOGG #2

Grattis, jag har precis skapat en Anti-depressionsblogg. Detta inlägg är det sjunde tror jag, om jag inte missminner mig, sen denna totalt ointressanta blogg skapades. Inlägget som jag med glädje nu skriver blir mitt andra Anti-depressionsblogg inlägg. Vilket oroar mig. Vad ska det bli av denna blogg egentligen!? Blir denna blogg nästa generation "Blondinbella"!? Vilken mardröm. (!!!!!) Herrejävlar, jag måste dra till med drastiska åtgärder.


Hur som helst.
Konserten igår på Långholmsparken i Stockholm var alldeles lysande bra. Jag och syrran hittade fram tillslut.
Kul att träffa Fritz, (hjälp mig, vad heter du nu på bloggen din?) >edit: fritza-bitza.blogspot.com (så var det!)< Tyvärr hittade jag inte bilden jag tog på dig och det måste åtgärdas på nåt vis.


Gamla gubben (förlåt) Feddie Wadling var en lustig och rolig typ, faktiskt ganska bra måste jag erkänna att han var trots allt. Det roligaste var när han spelade på en resväska.

Anna Ternheim var också ganska bra. Överaskande nog. Tyvärr saknade jag för stor variantion i låtarna, de lät för lika.

Höjpunkten på hela kvällen var såklart Joakim Thåström! Detta var en av de mest extremaste konserter han genomfört på länge. Vilket självklart var bra.
Tyvärr drabbades jag av panik där jag stod nästan längst fram. Jag skrek en gång åt de som var bakom mig: "Vaaaafaaaaan!?". Under låten "Aldrig nånsin komma ner" svartnade det för ögonen i några sekunder. När jag "vaknade" igen höll jag på att spy på personen framför mig, vilket jag inte direkt hade lust med att göra. Så det blev att tränga sig därifrån och ställa sig längre bak där jag kunde pusta ut och fortsätta njuta av konserten.

Bilder finns i min bilddagbok. Den hittar du HÄR!


Dagens låt :
Sånt som bara händer mig - Olle Ljungström

1 person(er) brydde sig:

Fritza-Bitza sa...

haha, fritza-bitza.blogspot,com heter bloggen :P
Det var skit kul i långholmsparken du ;)

Skicka en kommentar