Bookmark and Share

onsdag 1 juli 2009

Summer is the shit!

Ja, sommaren är bara skit. Vi hade cirka 30 grader hela dagen igår vilket inte uppskattas. Det är på tok för mycket. Själv diggar jag vintern skarpt -Då slipper man åskväder och det finns inga irriterande insekter.
Jag gillar ljuset från datorskärmen och inte ljuset från solen. Så kort sagt, Summer is the shit!

Idag dödade jag totalt 2 getingar. Första blev mördad av gift (det kallas Radar getingspray) och den andra fick bli mördad av elektricitet. Visst kan det låta en anining brutalt -men ack så effektivt och kul! Jag gillar inte att använda ordet 'hata', men jag HATAR fakitiskt getingar lika mycket som jag underskattar Volvo (ursäkta det fula namnet som nämndes, men tvungen var jag) och det är så väldigt mycket så det finns inga ord till det.


Tiden går väldigt långsamt. Väntar på att den 3 juli snart ska inträffa. Thåström, jag ber dig, ge mig en fyhelvetes extrem konsert nu då! Ta på dig elgitarren igen och dra en gammal soloklassiker, så änsträngade kan det väl ändå inte vara!?

Ha en fortsatt trevlig natt!
Och, Fritz, vi ses i Långholmparken!

0 person(er) brydde sig:

Skicka en kommentar